Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
    Не сме сравнявали гарнитурата много старателно, само визуално, старата беше поизгнила, та не знам дано не се наложи да сваляме глава пак.
    Много кофти ще стане ако това е причината.
    Колегата ти говори не за гарнитурата на главата а за гарнитурата на всмукателния колектор И ако сте тъпкали силикон на разни места е възможно да се получат аномалии с маслото

    Освен това по това което чувам или нещо сте оплескали с маслената помпа и хобота и в картера или тия повдигачи са празни и без влизане 2-3 пъти в прекъсвач няма да се напълнят, ма първо мерете налягане на маслото да не стане бау
    Last edited by Bobo; d.m.y г., 01:52.
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      .... и без влизане 2-3 пъти в прекъсвач няма да се напълнят, ма първо мерете налягане на маслото да не стане бау
      Сиреч и аз тва му виках преди
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Сиреч и аз тва му виках преди
        Ти мноо дълги ги дрискаш и нямам време да ги изчитам подробно
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Ти мноо дълги ги дрискаш и нямам време да ги изчитам подробно
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            за гарнитурата на смукателният колектор не е пипана та не е от там. Смукателя на маслената помпа беше позапушен и го чистих направо светеше, силикон само на картера, достатъчно но не прекалено.
            За форсирането вярно не съм я форсирал толкова, но над 5000 я форсирах няколко пъти в движение, пък и над 700 кинта дадох за нови бутала ако ги окотя и тия, няма кой да дава пари за нови.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #96
              Най-простия начин и безболезнен да разбереш магистралата на вариатора дали е добре е махаш капака на клапаните. Вземаш една шлауфка. Запушваш едната дупка на вариатора, в другата слагаш шлафката и надуваш. Само, че трябва да демонтираш и соленоида. От дупката на соленоида трябва да излезе маслото което се е събрало във вала и магистралата. А може и само въздух да излезе, понеже магистралата продължава и на долу и маслото може да отиде там. Но все малко масло ще излезе.

              Аз като отварям там винаги продухвам профилактично. Въпреки, че то за да се запуши магистрала трябва бая лайна да има в мотора. Отварял съм мотор 1.6 ей така маслото беше станало на грес и само се виждаха каналите дето гърбиците са си ги направили покрай греста. И пак магистралите не бяха много запушени. Само на 4-ти цилиндър горе трябваше да бъркам с телчица, да махна гнеста от там.

              И пак си качваше масло горе и нямаше прекалено износени гърбици.

              Та за това много ме съмнява да имаш нещо запушено.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #97
                е то и двигателя като го разглобихме беше доста чистичък, направо свети и нямаше много нагар, само по буталата, и износване по блока едвам личеше къде са се движели буталата, за това и се навих да го правя а не да търся втора ръка.
                Ще видя да не се е прецакала маслената помпа, нали оставаше на сухо заради разхода на масло, явно на мерене ма налягането съм се спрял, преди да разглабям отново и един колега ловчалия ми обеща да ми закачи на комп алфата да видим грешките утре.
                Ама май пак на разглабяне ми мерише.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                  е то и двигателя като го разглобихме беше доста чистичък, направо свети и нямаше много нагар, само по буталата, и износване по блока едвам личеше къде са се движели буталата, за това и се навих да го правя а не да търся втора ръка.
                  Ще видя да не се е прецакала маслената помпа, нали оставаше на сухо заради разхода на масло, явно на мерене ма налягането съм се спрял, преди да разглабям отново и един колега ловчалия ми обеща да ми закачи на комп алфата да видим грешките утре.
                  Ама май пак на разглабяне ми мерише.
                  Първо измери налягането. И кажи какво е показал манометъра. На празен ход трябва да имаш около 2 бара налягане. При форсиране трябва да стига до 5.5 - 6.0 бара. Това е нормалното налягане. С хубави масла и качествен филтър може и над 6 да вдигне ако всичко е наред.

                  ЕДИТ: М/у другото аз и на друг колега казах е много важно какъв филтър си сложил. Да не си сложил някой който не е за тази кола или просто да е дефектен. Лично съм свидетел как един колега с Ланчиа Каппа 3 пъти сменя биелни лагери заради маслен филтър.

                  Да уточня. Проблемния маслен филтър беше Филтрон. По тази причина аз карам с MANN. Двойно по-скъп е, но надявам се и надежден.

                  Та мисълта ми беше, че и от кофти маслен филтър с блокирал клапан или просто клапана не отваря до край може да имаш ниско налягане на маслото или изобщо да нямаш. Ако нямаш ще ти светне лампата, но ... ти споменаваш такова нещо...
                  Last edited by oem; d.m.y г., 13:45.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #99
                    oem мерси за стойностите на маслото, тъкмо щях да ги търся. Иначе филтъра не знам какъв беше, ще го проверя, но е нов.
                    Иначе ми свети грешка ама тя е жълта лампа нещо като бензинова помпа, май на предните модели тая лампа е дюза а аз има тази,била за грешка в работата на компютъра управляващ двигателя или самият компютър отчита грешка от някой датчик. Но тази лампа ми светна малко преди да разглабяме и колата си вървеше нормално.
                    Не ми свети лампата на маслото, значи има минимално налягане, ама и тия датчици май не са много надеждни, както казваха някой колеги тук тоя датчик почва да свети когато си за основен ремонт.
                    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                    ЕГН:0103041325

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                      oem мерси за стойностите на маслото, тъкмо щях да ги търся. Иначе филтъра не знам какъв беше, ще го проверя, но е нов.
                      Иначе ми свети грешка ама тя е жълта лампа нещо като бензинова помпа, май на предните модели тая лампа е дюза а аз има тази,била за грешка в работата на компютъра управляващ двигателя или самият компютър отчита грешка от някой датчик. Но тази лампа ми светна малко преди да разглабяме и колата си вървеше нормално.
                      Не ми свети лампата на маслото, значи има минимално налягане, ама и тия датчици май не са много надеждни, както казваха някой колеги тук тоя датчик почва да свети когато си за основен ремонт.
                      Не е вярно това нещо, че щом светне си за основен. Тъпото е, че лампата за маслото не се вижда дори и да светне. Скрива се от волата. И на някой като му светне и той кара доста време така докато я види.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • О Аз имам параноя за тая лампа вече, от както ми мигаше преди се в нея гледам, ама за сега не се е обадила, ама аз не смея и да карам много много така, много трака
                        Минал съм 50 км само за проба.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                        ЕГН:0103041325

                        Comment


                        • Един колега алфист се намери в Ловеч та ми изтри грешките от компа, но разбира се резултат за тракането нямаше. Пак си трака!
                          Ето и една снимка на грешките които имах.
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                          ЕГН:0103041325

                          Comment


                          • Здравейте! Пак съм Аз!
                            Ремонта малко съм го по замразил, както е времето на вън в момента.
                            Но ми хрумна идеята дали не е възможно тракането на моя двигател да се получава от не съвсем еднакви нови бутала спрямо старите?
                            До колкото разбирам са оригинални, но имаха малка разлика, основата на новите бутала е усилена. (оградил съм разликата в новото бутало в червени кръгове)
                            Иначе освен тази разлика, останалите параметри на буталото мисля, че бяха еднакви, даже диаметъра на буталата ги измерихме с микрометър.
                            Възможно ли е от това да се получава не добра работа на двигателят и да трака?
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                            ЕГН:0103041325

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                              Здравейте! Пак съм Аз!
                              Ремонта малко съм го по замразил, както е времето на вън в момента.
                              Но ми хрумна идеята дали не е възможно тракането на моя двигател да се получава от не съвсем еднакви нови бутала спрямо старите?
                              До колкото разбирам са оригинални, но имаха малка разлика, основата на новите бутала е усилена. (оградил съм разликата в новото бутало в червени кръгове)
                              Иначе освен тази разлика, останалите параметри на буталото мисля, че бяха еднакви, даже диаметъра на буталата ги измерихме с микрометър.
                              Възможно ли е от това да се получава не добра работа на двигателят и да трака?
                              При положение че си сложил 4 от новите бутала и колата е с шлайфан блок по буталата няма причина да трака, А защо са сменяни бутала?
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • Колата гореше много масло, причината беше в буталата, бяха счупени. Така я купих.
                                Блока не е шлайфан понеже имаше много малко износване. Но сега трака и със нов вариатор, а преди не се чуваше, че работи дори със счупени бутала.
                                Явна мерише на хидравлични повдигачи, но защо трака най-вече от към смукателните клапани?
                                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                                ЕГН:0103041325

                                Comment

                                Working...
                                X